کد خبر: 239153
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه پایدار فیروزکوه با تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی محقق می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهدی یوسفی جمارانی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: این هفته همواره فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی با هدف حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه است که باید از این موقعیت برای تقویت همدلی میان مردم و حاکمیت بهره برد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه دعوت و مشارکت عمومی مردم در کنار مسئولان در هفته دولت ضروری است تصریح کرد: پروژه و اقدامات شاخص فراوانی در این چند دهه از عمر انقلاب اسلامی صورت گرفته است اما آنچه که می‌تواند تأثیر این اقدامات را با معنای توسعه در شرایط زندگی پررنگ کند تغییر نگرش در مردم و مسئولین است.

وی افزود: مفهوم توسعه با پیشرفت و رشد متفاوت است و توسعه جنس متعالی در بعد اقتصادی و اجتماعی می‌باشد اما پیشرفت فقط بعد اقتصادی را در می‌گیرد و رشد هم تداوم وضع موجود است.

یوسفی جمارانی بیان داشت: در همین راستا برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی هستیم؛ وقتی فقط هزینه‌ها بر عهده دولت باشد منجر به توسعه نخواهد شد و این امر زمانی رخ می‌دهد که تمامی ذی نفعان در این فرایند قدم برداشته و نقش ایفا کنند و سهم داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته دولت باید به صورت منظم و منسجم انجام و برنامه‌ها با کمیت و کیفیت بهتر و بیشتر نسبت به گذشته برگزار شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید