کد خبر: 239183
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح هر خانه یک حسینیه از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کند

به گزارش اقتصادآینده نیوز مراد ناصری ظهر یکشنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز جوانان در فرمانداری نهاوند که با دستور کار ارائه راهکارهای مناسب برای چگونگی برگزاری مراسم محرم تشکیل شد، گفت: عملکرد، همفکری و همراهی جوانان هیئت اندیشه‌ورز با ستاد کرونا و مدیریت شهرستان قابل تقدیر است.

وی خطاب به جوانان گفت: شما با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنید ولی همفکری و کمک شما با ستاد کرونا و قرارگاه زیستی باعث شد از شهرستانی با شرایط قرمز شیوع کرونا به شرایط مطلوبی برسیم که نتیجه همت شما جوانان و مشاوران امین بود.

وی افزود: سلاح جنگ با کرونا فرهنگ است و فرهنگ هفت هزار ساله مردم نهاوند باعث شد روزهای خوبی را تجربه کنیم که البته جز این هم انتظار نمی‌رفت.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نمی‌گوییم امسال عزاداری سرور و سالار شهیدان تعطیل شود بلکه می‌گوئیم هر خانه یک حسینیه و تکیه شود، گفت: مردم در خانه می‌توانند بهترین عزاداری را برگزار کنند.

فرماندار نهاوند گفت: در دستگاه امام حسین (ع) منیت وجود ندارد هر کس می‌آید باید برای نوکری بیاید.

ناصری عنوان کرد: هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان نهاوند سرآمد است و اتاق فکری بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی برای کمک و همراهی مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه عزادار واقعی امام حسین باید مظلومیت کادر درمان را مدنظر قرار دهد، گفت: کرونا در کمین است و اگر عقب‌نشینی کنیم شرایط بدتر و سخت‌تری را تجربه خواهیم کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید