کد خبر: 239193
۰
۰
نسخه چاپی

ارجاع پرونده تعاونی مسکن میزان محسنین به دادستانی کل کشور

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر حسین فاضلی هریکندی ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در پاسخ به این سوال که وضعیت پرونده تعاونی مسکن میزان محسنین (اتحادیه مسکن قوه قضائیه در استان البرز) در چه مرحله‌ای است، گفت: قوه قضائیه، سازمان بازرسی و مجموعه‌های نظارتی به این موضوع ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه موضوع تعاونی میزان محسنین و نهالستان چهارباغ را ویژه بررسی می‌کند و این موضوع مهم را فراموش نکرده است، گفت: رویه ریاست قوه قضائیه این است که اگر امتیازی برای مجموعه‌های قضائیه در نظر گرفته می‌شود، با رعایت قانون در اخذ امتیاز باشد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های مهم قوه قضائیه عدالت در توزیع است، گفت: موضوع اتحادیه مسکن میزان محسنین به دادستانی کل کشور ارجاع داده شده است.

فاضلی هریکندی گفت: این موضوع فراموش نشده، در حال بررسی است و در آینده شاهد اعلام موضع قوه قضائیه در این خصوص خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بررسی خواهیم کرد که واگذاری مطابق قانون بوده است یا خیر، چراکه سیاست قوه قضائیه این است که اگر امتیازی برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته می‌شود، شامل حال همه کارکنان آن دستگاه باشد و عادلانه واگذار شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید