کد خبر: 239209
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه ها به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه کمک کرده اند

به گزارش اقتصادآینده نیوز اصغر گونجی صبح روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از نقش رسانه‌ها در انعکاس خدمات دولت و نظام تقدیر کرد.

اصغر گونجی در این دیدار گفت: حضور خبرنگاران در عرصه‌های مختلف موجب دلگرمی و امید مردم شده و شهروندان در جریان رویدادها و خدمات انجام شده قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی خبرگزاری‌ها و مطبوعات در حوزه فعالیت‌های بنیاد مسکن موجب شده مردم روستاها در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند و از همین طریق نیز مطالبات خود را مطرح کرده و پیگیری کنند که این کار به ما کمک مؤثری کرده است.

رسانه ها به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه کمک کرده اند

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: در کنار انعکاس عملکرد ادارات اگر انتقادی هم از سوی رسانه‌ها مطرح شود از آن استقبال می‌کنیم و باور داریم شما به عنوان چشمان تیزبین مردم و جامعه‌ی مسائلی را می‌بینید که شاید گاهی مدیران به دلیل تراکم کاری از برخی نواقص و مشکلات غفلت می‌کنند که نقش شما رسانه‌ها در این عرصه مؤثر است.

خبرگزاری مهر امانتدار صادقی است

گونجی با تبریک روز خبرنگار یادآور شد: ضمن تشکر از تلاش همه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی از خبرگزاری مهر به صورت ویژه قدردانی می‌کنیم که در امانتداری و صداقت در استان قزوین شاخص هستید و به رسالت حرفه‌ای خود بخوبی عمل می‌کنید.

وی اظهار داشت: بی طرفی در عرصه خبر یک ویژگی مهم است که در رسانه مهر بخوبی دیده می‌شود و در کنار آن محتوای کیفی اخبار شما به استقبال مخاطب از این رسانه منجر شده است.

رسانه ها به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه کمک کرده اند

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: سرعت بالای خبرگزاری مهر در کنار دقت و درستی اخبار و تجربه نیروهای آن به تقویت جایگاه رسانه کمک کرده و تداوم این روش می‌تواند الگویی برای دیگر فعالان این عرصه باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید