کد خبر: 239224
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل در مرکزی

زهرا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر در تکمیل این خبر اظهار کرد: پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت «ایران همدل» همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از عید غدیر خم در استان مرکزی آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تداوم پویش مومنانه، افزود: بهزیستی در این مرحله در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نیز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل را با عنوان کرامت علوی، شور حسینی اجرا می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هدف از راه‌اندازی این پویش را جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور تهیه کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی عنوان کرد.

امینی افزود: در راستای اجرای این پویش می‌توان اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان را تهیه کرد.

وی گفت: خیرین و نیکوکاران ارجمند نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۵۷۰۷۵۰۵۰۹۳ بانک ملی و کد# ۷۷۲۸*۶۶۵۵* واریز کنند و ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر، جیره‌های خشک غذایی و اقلام بهداشتی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: علاوه بر مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، در مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه و همزمان با دهه امامت و ولایت، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال نذورات مردم در عید سعید قربان جمع آوری شده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید