کد خبر: 239226
۰
۰
نسخه چاپی

حضور پر رنگ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در عملیات مهار آتش سوزی

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، از دقایق نخست این رخداد با دستور مدیر عامل سازمان؛ یکی از معاونان و شماری از مدیران سازمان و شرکت های تابعه، در محل آتش سوزی حاضر و هر یک به فراخوان وظایف بخش تخصصی خود در تسریع امور و خاموش کردن شعله های مهیب آتش نقش آفرین شدند.

ابوالفضل طیبی مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات، تیم های آتشنشانی ٣ ایستگاه مستقر در کیش، اورژانس و کادر درمانی بیمارستان کیش، هلال احمر جزیره، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی به نمایندگی از سوی مدیر عامل سازمان، علی عرب مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاههای کیش همراه با گروه ایمنی زمینی فرودگاه و متولیان بخش های دیگری از سازمان به دستور مستقیم دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای اطفاء و مهار حریق در محل حادثه حضور یافتند و تا پایان عملیات در محدوده بازار حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس آگاهی نیز در تمامی مراحل اطفا حریق حضور موثر داشتند.

آتش سوزی بازار پردیس یک، صبح امروز از ساعت ۷ و ۵۵ دقیقه آغاز و با تلاش آتش نشانان و سایر امدادگران جزیره، ساعت ١٢ ظهر اطفاء و مهار شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید