۴۳ سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه سمیرم توزیع شد

به گزارش  دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان ؛

 

مسوول واحد اجتماعی سپاه ناحیه سمیرم در حاشیه توزیع و اهدای جهیزیه‌ها  در گفت و  گو با ایرنا ارزش مالی این تعداد جهیزیه را حدود ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته سرگرد روح‌الله پیرمرادیان، ۲۲ قلم اجناس و لوازم اصلی جهیزیه از جمله جاروبرقی، پنکه، بخاری، لباس‌شویی، یخچال، فرش، اتو، پتو، سرویس آرکوپال، سرویس خواب و اجاق گاز در هر سری از جهیزیه‌ها گنجانده شده بود.

وی تصریح کرد: هدف از این کمک‌ها ترویج ازدواج آسان و تحکیم نهاد خانواده بود و در این زمینه نیکوکاران وخیرانی از شهرستان و مرکز استان نیز سهیم بودند.

مسوول واحد اجتماعی سپاه سمیرم با بیان اهمیت توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب، خاطر نشان کرد: ازدواج آسان زمینه زندگی همراه با نشاط و قناعت را فراهم می‌کند و به نوعی اشاعه خیر و نیکی نیز محسوب می‌شود.

پیرمرادیان یادآور شد:  قبل از شروع ویروس کرونا در سال ۹۸ نیز، ۲۰۰ سری جهیزیه در استان اصفهان توزیع شد که سمیرم نیز در این میان سهم خوبی داشت و حتی تعدادی از عشایر نیز در این میان کمک گرفتند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع و شیوع ویروس کرونا افزون بر هفت هزار سبد معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه با مشارکت خیران، بسیج و سپاه و گروه‌های مردمی در شهرستان سمیرم توزیع شده است.

همچنین به همت مجموعه فرهنگی شمیم مهربانی فردا، پایگاه حضرت صدیقه طاهره(س) و حوزه شهید قانع شهرستان شهرضا،۲۰۰ بسته سبد معیشتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شرایط کرونایی تهیه و توزیع شد.

به گفته سرهنگ مصطفی یونسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرضا، در این طرح کمک‌های مومنانه ارزش هر سبد غذایی ۳۵۰ هزار تومان و سرجمع سبدها ۶۰۰ میلیون ریال است.

  شهرستان ۹۰ هزار جمعیتی سمیرم که بیش از ۱۵۰روستا و شش شهر دارد و جمعیت عشایری ۱۵ هزار نفری را هم در خود جای داده است. شهرستان شهرضا نیز با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید