کد خبر: 239302
۰
۰
نسخه چاپی

مدیریت انقلابی لازمه موفقیت حکومت است/ لزوم بصیرت داشتن مردم

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار ظهر امروز اظهار کرد: علم اشکال مختلفی دارد که علم خداشناسی، خودشناسی و مسئولیت شناسی از آن جمله هستند.

وی افزود: علم آسیب‌شناسی از اهمیت والایی برخوردار است که بدانید چه چیزی آدم را از دین خارج می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: از آسیب‌های جوامع بشری خاصه دینی به ویژه انقلابی آسیب‌شناسی ضعیف است. یکی از عوامل اصلی که می‌تواند ما را حفظ یا خدایی نکرده از دین خارج کند این است که نمی‌دانیم چه چیزی ما را از دین ما خارج می‌کند.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: باید یک آسیب‌شناسی موفق انجام شود تا که در طول تاریخ اسلام بعد از آن همه عزت، مشخص شود چه چیزی دین و مسلمانان را از راه اصلی منحرف می‌کند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین عاملی که باعث شد تا امام علی (ع) خانه نشین شود، امام حسن مجتبی (ع) مجبور به صلح شود، یا امام حسین (ع) به مسلخ رود و دیگر ائمه خانه نشین شوند، همراه نبودن مردم با امام زمان خویش بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: بسیجیان به دیدار امام راحل رفتند و شعار دادند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و در مقابل امام راحل چند دقیقه‌ای گریه کردند و فرمودند «اگر ۱۰ بسیجی زمان امام علی (ع) بودند، درب خانه مادرم حضرت زهرا (س) آتش زده نمی شد».

حجت الاسلام رستگار به لزوم بصیرت داشتن مردم برای همراهی با امام زمان خویش اشاره کرد و گفت: آنچه باعث شده که انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر باقی بماند همین همراهی مردم با ولی فقیه است.

وی عنوان کرد: رسانه یک معجزه است چون زمان و مکان را به حداقل رسانده و به غیر از رسانه چیزی را نداریم که از کاه کوه بسازد و از کوه کاه بسازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی بودم، یادآور شد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه بعد از نماز واجب به جای تعقیبات نماز باید برای تحقیق فضای مجازی کار جهادی انجام شود.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه ادامه راه شهید صارمی‌ها بر عهده خود خبرنگاران است، گفت: با تمام وجود هستی خود را در راه دین دادیم و نباید مشکلات و گرفتاری‌ها افراد را دلسرد کند.

وی بیان کرد: ایمان شناسی و دشمن‌شناسی دو شاخص بصیرت هستند که باید آنها را خوب بفهمیم و به دیگران هم بفهمانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: امروز استراتژی دشمنان دلسردی مردم و استراتژی رهبر امیدوار کردن مردم است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه استقلال، دانش و نفوذ ایران باید برای مردم بازگو شود، تأکید کرد: باید ضعف دشمنان را در کنار توانمندی‌های کشور و همچنین آینده درخشان انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: علت اصلی مشکلات داخلی مدیریت لیبرالیستی است که حکومت دارد و اگر بخواهیم موفق شویم به یک مدیریت انقلابی نیاز داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز شاه بیت رفع مشکلات فعلی را یک مدیریت جوان و انقلابی دانسته‌اند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید