انتخاب آذربایجان‌شرقی بعنوان قطب پستی شمال‌غرب کشور

 انتخاب آذربایجان‌شرقی بعنوان  قطب پستی شمال‌غرب کشور

 

آقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) - مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در راستای تمرکززدایی و ارایه خدمات بهتر به دنبال افزایش سرعت و دقت هستیم،گفت: در این راستا استان ما به عنوان قطب (هاب) پستی شمال‌غرب کشور انتخاب شده است.

 

 محمد پوربزرگ در گفت و گو با خبرنگان استان  اظهار کرد: پیش از این تهران تنها قطب پستی کشور بود و مراسلات از همه جا ابتدا به آنجا ارسال و از آنجا به سراسر کشور توریع می شد، اما در راستای تمرکززدایی، تبریز قطب پستی شمال غرب برای استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل تعیین شد.

وی تسریع در ارسال مرسوله،بهبود کیفیت و دقت و امنیت را از جمله مزایای این طرح اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح ضمن ایجاد اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر، کسب و کارهای اینترنتی نیز می توانند مرسولات خود را با سرعت به سراسر کشور ارسال کنند.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی با اشاره به رونق تجارت الکترونیک، پست را بستر مناسبی برای تجارت الکترونیک دانست و گفت: سامانه ای به نام " ای بازار" در پست ایجاد شده است که همه می توانند غرفه ای برای عرضه و فروش محصولات خود اختصاص دهند تا محصولات شان به دورترین شهرها و روستاها ارسال شود.

پوربزرگ از کسب رتبه اول کشوری اداره کل پست آذربایجان شرقی در شاخص کیفیت و بهبود توزیع خبر داد و افزود: در طول چهار ماه امسال ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله وارده و صادره از استان داشتیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت کارکنان پست در طول ایام کرونا با وجود تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، گفت: همکاران ما  در راستای همکاری با ستاد کرونا، هر نوع مرسوله ای را از اول اسفند تا امروز بدون یک روز تعطیلی به دست مردم  رسانده اند.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع کرونا خریدهای اینترنتی ۶۵ درصد افزایش یافته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید