مسئولان باید ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش دهند.

مسئولان باید ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش دهند.

 

آقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: خبرنگاران باید مستقل باشند و مسئولان نیز باید ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش دهند.

 

 شهرام دبیری در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: ما می خواهیم تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران مستقل باشند و با نهایت دقت و صحت نسبت به انجام فعالیت های حرفه ای خود یعنی خبررسانی بپردازند.

 

او با تاکید بر اینکه رعایت عدل و انصاف در فرایند اطلاع رسانی یکی از مطالبات جامعه از خبرنگاران و اهالی رسانه است، افزود: خوشبختانه بیش تر خبرنگاران و اهالی رسانه این اصل را به درستی و خوبی رعایت می کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ما همواره از انتقادات سازنده استقبال می کنیم، تصریح کرد: از شهرداری تبریز و مدیران شهرداری هم می خواهیم  ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش بدهند چراکه نقد سازنده همیشه مفید است و باعث توسعه و آبادانی می شود.

 

او همچنین خاطرنشان کرد: روند انتقاد از سوی خبرنگاران و انتقادپذیری از سوی مسئولان باید تداوم یابد و همواره در برخورد با اهالی رسانه یکسان عمل شود.

 

دبیری با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، گفت: انتظار از این قشر فرهیخته جامعه این است که مشکلات و کاستی ها را به ما منتقل کنند و عملکرد خوب یا بد ما را هم به شهروندان انعکاس دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید