کد خبر: 239333
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم آمادگی آموزش و پرورش استان همدان برای بازگشایی مدارس

به گزارش اقتصادآینده نیوز مصطفی آزادبخت بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان گفت: سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که برای وضعیت‌های مختلف پیش بینی شده است، آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط کرونا در استان همدان تا کنون آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: همت آموزش و پرورش استان همدان در تحقق سند تحول استانی و شهرستانی، باعث شده ما به اهداف راهبردی نزدیک‌تر کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان همراه ما است، پس باید با این ویروس زندگی کرده و سعی کنیم کارهای خود را نیز انجام دهیم، گفت: اولویت اصلی در همه بخش‌ها سلامت افراد است.

آزادبخت با تاکید بر اینکه با حفظ اولویت سلامت، باید فعالیت‌های آموزش و پرورش در استان همدان عقب نماند، گفت: با توجه به این اولویت، امور جامعه در بخش‌های مختلف جامعه پیش می‌رود.

وی با تأکید بر نگاه کارشناسانه و واقع بینانه به موضوع سال تحصیلی، گفت: برای انجام این کار مهم باید دستگاه‌های مختلف با آموزش و پرورش همکاری کنند و دستگاه‌های اجرایی و دیگر ارگان‌ها با آموزش و پرورش نهایت همراهی را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: این توان و ظرفیت در استان همدان وجود دارد که در شرایط سخت با همکاری یکدیگر برنامه‌ها را پیش ببریم و به اهداف مورد نظر برسیم.

آزادبخت یادآور شد: تا کنون بیش از ۹۳ درصد از دانش‌آموزان استان همدان در راستای بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام باقی دانش‌آموزان در حال بررسی است و تا نیمه شهریور تعیین تکلیف خواهند شد.


 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید