کد خبر: 239391
۰
۰
نسخه چاپی

همکاری مدیریت شهری کرج در راه‌اندازی موزه کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش اقتصادآینده نیوز رحیم خستو پیش از ظهر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه میان مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی دانشگاه و منابع طبیعی دانشگاه تهران و میراث فرهنگی استان البرز که با موضوع ساماندهی و بهسازی خدمات متقابل در حیطه فرهنگی و اجتماعی میان این سه نهاد برگزار شد، گفت: به دنبال توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و گردشگری شهر کرج برای تعالی شهر هستیم.

وی با اشاره به همکاری مدیریت شهری کرج برای توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر، گفت: برای مثال شهرداری طی سال‌های اخیر احیای فضای سبز کاخ مروارید را در دستور کار قرار داد و کاری ارزشمند انجام شد.

نایب رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه فضای سبز کاخ مروارید آماده است، گفت: ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر می‌تواند به توسعه گردشگری شهر کرج کمک کند.

خستو در بخش دیگری تعمیر و بازسازی بناهای تاریخی از جمله موزه جانورشناسی، ساختمان مارکوف، و ساختمان فرهنگ دانشجویی، همکاری در تکمیل باغ گیاه شناسی پردیس در اراضی دولت آباد، مشارکت در بهینه سازی فضای سبز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، تعمیر و بازسازی جداره‌های بیرون پردیس به ویژه در محله گلستان و همکاری با پردیس کشاورزی برای راه اندازی موزه کشاورزی و منابع طبیعی کشور از جمله تعهدات شهرداری در این تفاهمنامه عنوان کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: متن این تفاهمنامه به دست یکی از اساتید برجسته هنر خوشنویسی شهر کرج نوشته شده که اثر هنری منحصر به فردی خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر کرج بر تشکیل کارگروه اجرایی برای اجرای هرچه بهتر این تفاهمنامه تاکید کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید