کد خبر: 239402
۰
۰
نسخه چاپی

سه واحد تولیدی راکد با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: در راستای حمایت قضایی از بنگاههای تولیدی و حل مشکلاتشان است، چرا که حمایت از تولید در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، یک تکلیف شرعی برای همه است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای پیگیری و حل مشکلات بنگاههای تولیدی را یک وظیفه برای خود می داند بیان کرد: دستور اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه بانکها حق تملک واحد های تولیدی را به خاطر بدهی بانکی ندارند، در استان زنجان با قاطعیت و بدون اغماض اجرا خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: هیچ دستگاه و سازمان دولتی حق ندارد با اقدامات خود منجر به تعطیلی واحد های تولیدی شود، چرا که این عمل برخلاف ضوابط و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید اقدامات ما خواسته و ناخواسته منجر به تعطیلی بنگاه های تولیدی شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۸ واحدصنعتی با اخذ تسهیلات حدود ۴۵۰ میلیارد تومان از بانکهای عامل استان، به لحاظ اینکه نتوانستند به موقع اقساط مربوطه را پرداخت نمایند، متاسفانه بانک های عامل اقدام به تملیک واحد ها نموده و از ادامه فعالیت و تولید جلوگیری و یا از راه اندازی محروم شدند که این تعداد واحد ها ظرفیت اشتغال ۵۳۴ نفر را داشتند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز در این جلسه با حضور مسئولین مربوطه مشکل ۳ واحد تولیدی از ۱۸ واحد مذکور در جلسه مطرح و مشکلاتشان مرتفع شد ومقرر شد این ۳ شرکت مجدداً راه اندازی و زمینه تولید و اشتغال کارگران فراهم شود و این اقدام مبارکی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4996122/سه-واحد-تولیدی-راکد-با-حمایت-دستگاه-قضایی-به-چرخه-تولید-بازگشتند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید