کد خبر: 239408
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه ها به اقناع افکار عمومی کمک کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز امیر جعفر زادگان بخشدار مرکزی قزوین روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین مهمترین رسالت خبرنگاران را مطالبه گری عمومی و زبان گویای مردم بودن دانست.

جعفر زادگان در این دیدار اظهار داشت: اقناع افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم از مهمترین رسالت‌های رسانه‌های گروهی است که برخی در این عرصه موفق و برخی ضعیف عمل کرده اند.

وی بیان کرد: داشتن جسارت در بیان مشکلات از سوی خبرنگاران البته با رعایت انصاف می‌تواند به گره گشایی از مشکلات منجر شود هر چند گاهی ظرفیت مدیران نیز برای بیان شفاف و صریح مسائل پایین آمده است.

رسانه ها به اقناع افکار عمومی کمک کنند

بخشدار مرکزی قزوین خاطرنشان کرد: گاهی اوقات یک تیتر جذاب اما عاری از حقیقت می‌تواند در مقطعی مخاطب زیادی را به خود جلب کند اما در محتوا خلاف واقعیت گفته شود که این رویکرد می‌تواند جایگاه رسانه را زیر سوال برده و اعتماد عمومی را خدشه دار کند.

جعفر زادگان تصریح کرد: پرداختن به حواشی و سیاسی کاری در رسانه هم یک آفت است و طرح موضوعاتی که هیچ نفعی برای مردم ندارد موجب خواهد شد افکار عمومی به سمت رسانه‌هایی برود که اعتبار خوبی ندارند اما جنجال آفرین هستند.

وی اظهار داشت: رسانه متعهد باید به فکر منافع عمومی، مصلحت جامعه، توسعه و پیشرفت استان و کشور خود باشد و با تسلط بر امور به گونه‌ای قلم بزند که لایه‌های پنهان جامعه برای مسئولان دیده شده و گامی در مسیر حل آن برداشته شود.

رسانه ها به اقناع افکار عمومی کمک کنند

 

‌بخشدار مرکزی قزوین یادآور شد: در بررسی و ارزیابی عملکرد خبرگزاری مهر در استان می‌توان اذعان کرد رویکرد بی طرفی و دوری از حواشی سیاسی غیر ضرور که معمولاً هیچ نفعی برای استان ندارد در این رسانه جدی گرفته شده و شما دنبال اصالت خبر هستید و در خبرها و گزارش‌های تولیدی نگاه جامعی به مسائل دارید.


 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید