صدور پروانه کاربرد نشان و حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی

صدور پروانه کاربرد نشان و حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) - در طی مراسمی دکتر ساسان فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در به ثمر نشستن صدور پروانه کاربرد نشان و حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی که برای نخستین بار در استان صورت پذیرفته تقدیر کرد.

 در این لوح که توسط دکتر ساسان فرشی حق رو توشیح شده آمده است: خدمت صادقانه علاوه بر عیان نمودن گوهر راستی و شرافت در جامعه، چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی را برافروخته می نماید به مصداق حدیث شریفه "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از همکاری و تلاشهای حضرتعالی در به ثمر نشستن صدور پروانه کاربرد نشان و حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی که مایه بسی مباهات است قدردانی می کنم.

امید است با تلاش مضاعف و همکاری فی مابین شاهد پیشرفت چشمگیر در تولید محصولات کشاورزی سالم و مطابق با استاندارد در استان آذربایجان شرقی باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم به همین مناسبت مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی به رسم یادبود لوح سپاسی نیز تقدیم سرکارخانم دکتر فرزانه مشتاقی رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذایی سازمان جهادکشاورزی استان نمود.  

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید