کد خبر: 239511
۰
۰
نسخه چاپی

مطالبه گری مردم از مسئولان رویکرد جدید ستاد امر به معروف است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین علی مددی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست هم افزایی رسانه‌ای برای ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر که به میزبانی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج امر بسیار مهم مطالبه‌گری مردم از مسئولان است.

وی ادامه داد: برای اینکه ما بتوانیم در جامعه‌ای سالم و عاری از فساد زندگی کنیم نیازمند مطالبه گری مردم از مسئولان در تمامی حوزه‌ها هستیم و به همین دلیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند تا امر مطالبه گری مردم از مسئولان را به صورت جدی و به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهد.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: این مطالبه‌گری باید از همه مسئولان کشوری و استانی و حتی شهرستانی مورد توجه قرار گرفته و در یک چهارچوب و قاعده مشخص انجام و پیگیری شود.

وی ضمن گلایه از دولت در راستای عدم همکاری مناسب با ستاد امر به معروف و نهی از منکر این کشور عنوان کرد متاسفانه دولت با این ستاد همراهی خوبی ندارد و در راستای همین عدم همراهی در سال جاری شاهد کاهش ۴۰ درصدی بودجه ستاد هستیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه در راستای ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود همچنان که همگان مستحضرند امروز رسانه‌ها وارد فضای جدیدی شده و در تمامی حوزه‌ها از جمله ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند نقش بسیار مهمی داشته باشند.

علی مددی با بیان اینکه شعار مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بی تفاوت نباشیم است، عنوان کرد: در همین راستا تولیدات بسیار خوبی در حوزه رسانه در سطح کشور انجام شده و انتظار می‌رود که این مهم در استان‌ها هم مورد توجه قرار گیرد.

وی از آمادگی خود در راستای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم تا در قالب تفاهم نامه‌ای از برنامه‌های تولیدی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان حمایت کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید