کد خبر: 239517
۰
۰
نسخه چاپی

فساد فوتبال رشت را گرفته/ مدیران نالایق از سقوط سپیدرود خوشحالند

به گزارش اقتصادآینده نیوز رقابتهای لیگ دسته اول کشور به هفته پایانی رسید و مس رفسنجان، قهرمانی و صعودش به لیگ برتر مسجل شده است. در پایین جدول هم تکلیف دو تیم شهرداری تبریز و سپیدرود رشت مشخص شد و این دو تیم که سابقه حضور در لیگ برتر را هم داشتند، محکوم به سقوط در لیگ دسته دو شدند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال رشت و بازیکن اسبق تیم‌های استقلال، پرسپولیس، امید و ملی ایران در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه فساد سراسر فوتبال را گرفته و در فوتبال ریشه دوانده است و این فساد در فوتبال رشت بیشتر به چشم می خورد.

پیشکسوت فوتبال گیلان بیان داشت: برای فوتبال گیلان و به خصوص رشت واقعا متاسفم که اسیر دست افرادی شده که هدفشان منفعت شخصی ولو به قیمت قربانی شدن فوتبال رشت است. همان مدیران نالایق و بی سوادی که در گذشته بلای جان داماش شدند، امروز سپیدرود محبوب و پر هوادار را از بین بردند و آن را به لیگ دو فرستادند.

وی اضافه کرد: البته آقایان از این بابت نه تنها ناراحت نیستند، بلکه احتمالا خوشحال هم هستند چرا که در لیگ دو دستشان برای کارهایی که می توانند در جهت منفعت طلبی بکنند بازتر است چون لیگ دو کمتر رصد می‌شود.

داداش زاده گفت: نمی‌دانم اما حتی شنیدم از یکسری فوتبالیستها در رشت پول گرفته شده و حتی اسم بعضی از آنها را در لیست هم نیاورده اند. امیدوارم کمیته اخلاق به فوتبال گیلان و به خصوص رشت ورود کند و موفق شود ریشه فساد در فوتبال این استان فوتبال خیز را بخشکاند.

ملی پوش سابق فوتبال گفت: من از مسئولان ورزش و استان گیلان تمنا دارم اجازه ندهند بیشتر از این با آبروی فوتبال این استان بازی شود. این در شان فوتبال استان نیست که سپیدرود سقوط کند و ملوان و داماش هم حال و روزشان این باشد. اگر داماش در این فصل سقوط نکرد، نه مسئولان و نه کادر فنی، تنها و تنها با غیرت بازیکنانش در لیگ یک حفظ شد. خیلی‌ها می‌خواستند داماش هم مثل سپیدرود سقوط کند اما بازیکنانش اجازه ندادند. 

پیشکسوت فوتبال گیلان تصریح کرد: برای من خیلی جالب است که این عملکرد ضعیف مدیران فوتبالی گیلان به هیچ وجه در رسانه‌های محلی نقد نمی‌شود. نمی‌دانم چه ارتباطی بین آقایان و رسانه‌های محلی هست که این سکوت معنادار را از رسانه‌های محلی و لیدرها می‌بینیم. 

داداش زاده در خاتمه بیان داشت: بار دیگر از کمیته اخلاق تقاضا دارم به فوتبال رشت و فساد گسترده‌ای که در آن وجود دارد ورود نماید و به پاک شدن فوتبال گیلان کمک کند. 

فساد فوتبال رشت را گرفته/ مدیران نالایق از سقوط سپیدرود خوشحالند

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید