کد خبر: 239523
۰
۰
نسخه چاپی

انتقال حماسه آفرینی های ایثارگران هنر خبرنگاران متعهد است

به گزارش اقتصادآینده نیوز عطا ناوکی عصر سه شنبه در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در هرمزگان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهرِ هرمزگان، از مسئول این رسانه تجلیل کرد و افزود: رسانه‌ها جز عوامل مهمی بودند که در اعزام نیروهای رزمنده و ایجاد پشتیبانی تدارکاتی از سوی جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: خبرنگاران با حضور در مناطق جنگی دوشادوش ایثارگران اخبار جبهه را پوشش دادند و با این فعالیت فرهنگی ارزنده، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی کردند.

وی یادآور شد: خبرنگاران و تصویربرداران در دوران دفاع مقدس برای انجام دادن رسالت حرفه‌ای خود، با احساس مسئولیتی که داشتند در سنگر فرهنگ و ادب حاضر شدند و تا پای جان خدمت کردند.

ناوکی ضمن بیان اینکه عده‌ای از خبرنگاران در جنگ تحمیلی مجروح، مفقود و یا شهید شدند، تأکید کرد: برای حفظ بقای نظام و انقلاب اسلامی باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نحو شایسته ای در جامعه نشر دهیم و این مسئله حیاتی وظیفه رسانه‌ها را دوچندان می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان اشاره‌ای به ویژگی‌های اصحاب رسانه کرد و گفت: انتقال و انتشار حماسه آفرینی‌های ایثارگران، هنر خبرنگاران متعهد و دلسوز است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش این خبرگزاری در راستای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، ادامه داد: انشاالله با تعامل و همت روزافزون بتوانید بیش از پیش وصایا، خاطرات، و زندگی نامه شهدا، جانبازان و آزادگان را نشر دهید و فداکاری‌های این عزیزان را به جامعه معرفی کنید.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید