کد خبر: 239898
۰
۰
نسخه چاپی

آتش سوزی یک فروند شناور در گناوه/حریق پس از ۱۷ ساعت اطفاءشد

داود بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی در یک فروند لنج حامل کالا از طریق دستگاه بی سیم به مرکز هماهنگی و کنترل ترافیک بندر گناوه در روز پنج شنبه در خور این بندر، کار مهار آتش سوزی آغاز شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: با توجه به موقعیت این شناور، عملیات اطفا حریق توسط دو یدک کش آتشخوار پسر و آزادی اداره بندر و دریانوردی به همراه خودروهای ایستگاه آتش نشانی، شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بندر و دریانوردی گناوه و قایق‌های پایگاه دریابانی انجام گرفت.

وی گفت: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها اولین اقدام جداسازی و انتقال لنج آتش گرفته بود که با سرعت از سایر شناورها جداسازی شد تا از سرایت آتش‌جلوگیری شود و به مکان امن انتقال و عملیات اطفا از طریق دریا و خشکی انجام گرفت.

آتش سوزی یک فروند شناور در گناوه/حریق پس از ۱۷ ساعت اطفاءشد

بهادری اضافه کرد: به دلیل نوع و حجم کالا و گسترش آتش، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ و ید کش شیما از بندر امام حسن برای کمک به مهار آتش به گناوه اعزام شدند.

وی یادآور شد: سرانجام پس از تقریباً ۱۷ ساعت کار طاقت فرسا، عملیات اطفا آتش در این موتور لنج، در روز جمعه با موفقیت به پایان رسید.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این عملیات ۴ فروند شناور آتش خوار و امدادی، ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۸ فروند قایق موتوری همکاری داشتند.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کمیته بررسی سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در دست بررسی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4998035/آتش-سوزی-یک-فروند-شناور-در-گناوه-حریق-پس-از-۱۷-ساعت-اطفاءشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید