کد خبر: 240374
۰
۰
نسخه چاپی

روزانه ۱۲۰ تن مرغ در استان زنجان تولید می‌شود

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۲۰ تن مرغ در استان زنجان تولید می‌شود گفت: نیاز مصرف مرغ در استان روزانه بیش از ۴۰ تا ۵۰ تن است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در استان زنجان نسبت به خیلی از استان‌ها پایین است، اظهار کرد: مازاد بر نیاز استان به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، گفت: این استان در خصوص تولید مرغ در استان مشکلی ندارد و به وفور مرغ وجود دارد و به سایر استان‌ها هم ارسال می‌شود.

فغفوری، با بیان اینکه خروج مرغ زنده از این استان ممنوع است، ابراز داشت: عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود با متخلفین برخورد خواهد شد و پرونده برای آنها تشکیل می‌شود.

وی در خصوص توزیع مرغ منجمد در استان زنجان، تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان در توزیع مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت عملکرد خوبی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تاکید کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا مراکز عرضه مرغ در استان حق ندارند مرغ را قطعه بندی کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5001346/روزانه-۱۲۰-تن-مرغ-در-استان-زنجان-تولید-می-شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید