کد خبر: 240411
۰
۰
نسخه چاپی

املاک وقفی در استان اردبیل ساماندهی می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، علیرضا هوشیار ظهر سه شنبه در جلسه ادامه با اعلام اینکه مسائل ثبتی و حقوقی اوقاف به صورت جدی در حال پیگیری است، گفت: کمیسیون املاک در اوقاف و امور خیریه اردبیل شکل گرفته و به دنبال ساماندهی املاک اوقافی در سطح استان هستیم.

وی با اعلام اینکه زمین‌های زراعی زیادی در سطح استان اردبیل مربوط به اوقاف و امور خیریه است، گفت: آمادگی داریم که زنجیره تولید کشاورزی در سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های علمی ایجاد شود.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و همچنین ساماندهی املاک اوقاف در این استان ضروری بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

هوشیار با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی موقوفات و افزایش بهره‌وری وقف به تولید و اشتغال کشور کمک فراوانی می‌کند، اظهار کرد: باید از ظرفیت موقوفاتی که قابل سرمایه‌گذاری هستند به درستی استفاده شود و در این راستا سازمان اوقاف از طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان استقبال می‌کند.

وی اظهار کرد: باید محیط‌های مناسب و فرهنگی برای تمامی مجاوران و زائران آستان مقدس امامزادگان فراهم شود و ترویج سنت حسنه وقف و کارکردهای آن با توجه به نیازهای امروز جامعه از دیگر وظایف تمامی مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید