کد خبر: 240712
۰
۰
نسخه چاپی

تمامی دستگاه‌های اجرای مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز خدابخش مرادی‌نافچی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در استانداری زنجان برگزار شد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرای مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و اصحاب رسانه نیز باید درجهت اقناع و آگاه‌سازی جامعه نقش خود را ایفا کنند تا عشق و ارادت به سالار شهیدان در فضای جامعه بیش از قبل ساری و جاری باشد.

وی با بیان اینکه کماکان برگزاری مراسم عزاداری در محرم امسال با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، گفت: امروز همه دنیا به نوعی با این ویروس درگیر بوده و ما نیز باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در کاهش شیوع این ویروس قدم برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال باید راهبرد مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب را که فصل‌الخطاب است، مورد توجه قرار گیرد، افزود: تا به امروز جلسات متعددی در راستای برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال برگزار کرده‌ایم تا این مراسم بر اساس دستورالعمل‌های جدید و با توجه به شرایطی که در استان حاکم است، برگزار شود.

خدابخش مرادی با یادآوری اینکه در جلسات تشکیل شده، هیئات مذهبی همراهی و همگامی خوبی برای برگزاری مراسم عزاداری بر اساس دستورالعمل‌های جدید داشته و معتقدیم این هیئات فرصت ارزشمندی برای استان زنجان به شمار می‌روند، تصریح کرد: وقتی اعلام می‌شود عزاداری‌ها باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، این بیانگر آن است که سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه هیئات مذهبی تا به امروز در برگزاری همه مراسم، همراهی کافی را داشته و هیچ‌گاه این اقدامات به صورت دستور نبوده است، ادامه داد: امروز در شرایط خاصی قرار داشته و انتظار داریم در این شرایط مدیران دستگاه‌های مختلف به گونه‌ای عمل کنند که گام‌های بلندی در راستای آگاهی‌بخشی جامعه در محرم برداشته شود.

مرادی‌نافچی با تاکید بر ممنوعیت قمه‌زنی و دسته‌روی در محرم امسال، خاطرنشان کرد: علاوه بر این برپایی ایستگاه صلواتی، ممنوعیت پخش نذورات غذایی طبخ شده و … نیز طبق دستور ستاد کرونا در محرم امسال ممنوع خواهد بود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5003775/تمامی-دستگاه-های-اجرای-مکلف-به-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-هستند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید