کد خبر: 241786
۰
۰
نسخه چاپی

نخستین نشست مطالبه‌گری ستادامربه معروف سیستان وبلوچستان برگزار شد

جواد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین نشست مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان شب گذشته با حضور حسین‌علی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مقرر شده تا با همکاری این ستاد نشست‌های تخصصی مطالبه‌گری با حضور مسئولان استان سیستان و بلوچستان و تعدادی از مطالبه‌گران و اصحاب رسانه برگزار شود.

وی با تشکر از حضور حسین‌علی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نخستین میهمان این برنامه، ادامه داد: از همین رو در جلسه شب گذشته تعدادی از مطالبه‌گران و مسئولان گروه‌های جهادی استان به بیان سوالات و دغدغه‌های خود پرداختند.

قنبری تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این نشست‌ها با حضور دیگر نمایندگان و مسئولان اجرایی استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت و حتماً در این راستا از همه مطالبه‌گران و اصحاب رسانه برای شرکت در جلسه دعوت به‌عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه میدان مطالبه‌گری به آدرس اینترنتی (motalbh.ir)، گفت: این سامانه با هدف ثبت‌نام گروه‌های جهادی در ۱۶ عرصه تخصصی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور راه‌اندازی شده است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هدف این سامانه پیگیری مطالبات مردمی است، بیان کرد: اقشار مختلف جامعه می‌توانند با مراجعه به این سامانه، اقدام به ثبت‌نام گروه‌های جهادی تخصص مطالبه‌گری کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید