کد خبر: 242692
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح ۴ جایگاه عرضه سوخت جدید در استان فارس

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی‌کریمی در این باره گفت: همسو با سیاست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته با ایجاد راهکارهای لازم ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه در این حوزه جذب کند.

وی حجم خدمات ارائه‌شده به مردم از سال‌ ۹۲ تاکنون، در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سوخت‌رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تعداد چهار جایگاه عرضه سوخت هم‌زمان با آغاز هفته دولت در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در شهرستان شیراز دو جایگاه سوخت مایع و در شهرستان‌های آباده و خرم‌بید نیز هرکدام یک جایگاه سوخت افتتاح و زمینه اشتغال ۵۵ نفر به‌طور مستقیم فراهم شد.

بنی‌کریمی تأمین و توزیع به‌موقع سوخت را از وظایف اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برشمرد و افزود: مکان‌یابی مناسب مجاری عرضه سوخت و جذب سرمایه‌گذار در توسعه و احداث جایگاه‌ها در سطح استان از جمله اقدام‌های این شرکت به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب‌ به مردم بوده است.

وی تأکید کرد: با احتساب این چهار جایگاه تازه‌تاسیس، شمار جایگاه‌های سوخت مایع در استان به ۲۸۷ باب رسید و خدمات سوخت‌رسانی با روند مطلوب‌تری انجام می‌شود.

مدیر منطقه فارس تصریح کرد: با انجام هماهنگی لازم با سازمان‌ها و اداره‌های ذی‌ریط، هم‌اکنون در استان فارس تعداد ۳۰ جایگاه سوخت مایع و هفت جایگاه سی‌ان‌جی در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی دارند.  

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید