کد خبر: 243401
۰
۰
نسخه چاپی

۴ نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان دستگیر شدند

حجت الاسلام علی موحدی راد ، اظهار داشت: دو نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی زاهدان اقدام به شناسایی زمین‌های خالی و ساخته نشده در سطح شهر زاهدان کرده و سپس با استفاده از نقشه‌ها پلاک ثبتی ملک را به دست آورده و اسناد زمین‌ها را از بایگانی اداره کل راه و شهرسازی استخراج و بررسی می‌کردند که آیا زمین‌ها واگذار شده یا معارض دارند، اگر معارض نداشته یا واگذار نشده بود اقدام به ثبت سند به نام دولت می‌کردند.

وی ادامه داد: این افراد با جعل مکاتبات کمیته تقسیم اسناد، طی نامه به اداره کل ثبت اسناد و املاک، خودشان را به عنوان مسئول واگذاری معرفی و زمین‌ها را به اشخاصی که توسط دو نفر از عوامل خودشان معرفی می‌کردند واگذار و به نام آنها سند می‌زدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا امضا مدیر کل وقت و مکاتبات اداره کل راه و شهرسازی را جعل و اسناد مجعول را به دفترخانه‌ها ارائه و سندها را به نام اشخاص صادر می‌کردند.

وی گفت: در مرحله تحقیقات مقدماتی مشخص شد ۶ قطعه زمین به ارزش ریالی ۱۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط این افراد واگذار شده است.

حجت الاسلام موحدی راد تصریح کرد: کشف جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفته است و متهمین با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان قرار دارند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید