کد خبر: 243805
۰
۰
نسخه چاپی

رشد بیش از ۱۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان گیلان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، علی‌اصغر عباسی در این باره گفت: مقدار مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جایگاه‌های عرضه سوخت استان گیلان در مدت یادشده، ۱۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۶۳ مترمکعب است که این مقدار از افزایش ۱۵,۶ درصدی مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی با اشاره به استقبال مردم نسبت به استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی افزود: مدیریت مصرف سوخت، اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها و ثابت ماندن قیمت سی‌ان‌جی از مهم‌ترین عوامل رشد مصرف این سوخت پاک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با تأکید بر استفاده از سی‌ان‌جی به جای بنزین که سبب صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی می‌شود، تأکید کرد: از فروردین‌ماه تا مردادماه امسال‌ با مصرف بالغ بر ۱۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی، بیش از ۱۳۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین در این استان صرفه‌جویی شده است.

عباسی تصریح کرد: در استان گیلان ۱۰۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی فعال است که با توجه به پایش مستمر وضع عملکرد و تجهیزات فنی این جایگاه‌ها، سوخت‌رسانی در وضع مطلوبی قرار دارد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید