کد خبر: 243839
۰
۰
نسخه چاپی

وخامت حال ۸۵ بیمار کرونایی فارس در بخش های مراقبت ویژه

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، با انجام بیش از ۲۶۵ هزار نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، ۴۶ هزار و ۳۰۷ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده و تحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با ابراز تأسف از مرگ ۶ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ طی روز گذشته تاکنون، از افزایش جان باختگان این بیماری در فارس به ۸۷۳ نفر، از ابتدای شیوع تا امروز، بیستم شهریور خبر داد.

او در ادامه به ۶۸۳ بیمار بستری مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اشاره کرد که از این تعداد حال ۸۵ نفر وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشت دانشگاه آمار بهبود یافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند را ۴۳ هزار و ۲۶ نفر اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم شاهد سلامتی دیگر مبتلایان نیز باشیم.

دکتر همتی در پایان گزارش امروز خود بر موضوع ضرورت پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها به عنوان یک اصل مهم در زمینه پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس تاکید کرد و افزود: به ویژه در آستانه فصل پاییز و خطر شیوع آنفولانزا این موضوع از اهمیت بالاتری برخودار است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید