کد خبر: 243840
۰
۰
نسخه چاپی

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس جدی گرفته شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین ظهر امروز در نشست نشست حفظ آثار و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس با بخش اعظمی از فرهنگ و تاریخ این جامعه گره خورده و نمی‌توان از جامعه حذف کرد.

وی افزود: رواج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و جان فشانی در بین جوانان در زمان دفاع مقدس باعث شکل‌گیری موفقیت‌ها و دستاوردهای امروز نظام شد و وظیفه داریم ضمن ترویج این فرهنگ، این دستاوردها را تبیین کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و لزوم بزرگداشت این هفته عنوان کرد: شرایط کرونایی کشور شاید در نحوه بزرگداشت این هفته تأثیر بگذارد اما چیزی از اهمیت و وظیفه ما در قبال این هفته کم نمی‌کند.

وی تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روزها باید به یک اصل برای جامعه تبدیل شود و می‌بینیم که مقام معظم رهبری نیز رعایت پروتکل‌ها را در اولویت خود قرار داده‌اند.

جمالی‌پور اضافه کرد: باید تلاش کنیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در هفته دفاع مقدس باید بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشد و نباید از آنان غافل شویم.

استاندار قزوین تصریح کرد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری با کمک و مشارکت دستگاه‌های دیگر حتماً بزرگداشت شایسته از این پیشکسوتان را در برنامه خود قرار دهند.

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در پیاده‌راه سبزه میدان نیز از دیگر اقدامات ارزشمندی است که امیدواریم با شکوه و با شرایط مناسب اجرایی شود و نسل جوان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید