کد خبر: 243959
۰
۰
نسخه چاپی

وحدت و پیوستگی نیروهای انقلابی ضروری است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به اینکه وحدت و پیوستگی نیروهای انقلابی ضروری است و باید نیروهای انقلابی حول یک محور به‌نام ولایت حرکت کنند، اظهار کرد: تک‌روی‌ها منجر به تحقق نتیجه مطلوب در آینده نخواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان بیان کرد: رئیس قوه قضائیه به روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان سفر کرد و از نردیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: رئیس قوه قضائیه در این سفر در جریان دغدغه‌ها ومشکلات از جمله بحث آب قرار گرفت و درخواست تصمیم‌گیری عادلانه، نگاه خاص به حق مردم استان و قول ایشان مبنی بر پیگیری مسائل مربوطه از دستاوردهای این سفر به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: استان مطالبات بسیاری از رئیس قوه قضائیه داشت که نشست‌ها به علت شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم بسیار محدود برگزار شد.

وی ضمن محکوم کردن هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: این اقدام فریبکارانه است و این اقدام نشانه آزادی بیان نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: استکبار جهانی با ایجاد حاشیه سازی به دنبال هواس پرتی جهان اسلام نسبت به جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید