کد خبر: 244049
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز شور عاطفه‌ها برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اینکه طرح «شور عاطفه‌ها» در قالب پویش ملی ایران همدل از امروز آغاز شده است، افزود: این طرح با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از امروز ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری برای حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت در این طرح پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تأمین تبلت برای ۵۰ هزار دانش‌آموز به دلیل شرایط ویژه در اولویت است و در کنار آن تلاش می‌شود دیگر اقلام آموزشی همچون لوازم‌التحریر و پوشاک، کیف و کفش و … نیز در صورت بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری در شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

بختیاری با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: کد دستوری ویژه پویش ایران همدل با شماره‌گیری #۱۴* و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ از امروز آماده دریافت کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای شور عاطفه‌ها در سال جاری تامین ملزومات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان محروم است، گفت: با توجه به غیر حضوری شدن مدارس در بسیاری مناطق کشور، کمک‌های نقدی هموطنان بهتر می‌تواند گره‌گشای دانش‌اموزان در شرایط تحصیل مجازی باشد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید