کد خبر: 244126
۰
۰
نسخه چاپی

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین سمنان و وزارت امور خارجه تهیه شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا شریفی نژاد بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی آخرین اقدامات پیرامون راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه راهی برای ارتقای امور اقتصادی و بازرگانی سمنان است، گفت: بر همین اساس باید تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین سمنان و وزارت امور خارجه تهیه شود.

وی ضمن بیان اینکه راه‌اندازی هرچه سریع‌تر دفتر نمایندگی این وزارتخانه در سمنان باید به امضا رسیده و اجرایی شود، افزود: راه‌اندازی این دفتر می‌تواند به آغازی برای تحکیم روابط بین‌الملل و امور بازرگانی منتهی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه رونق تولید و صادرات در ایجاد دفتر این نمایندگی در سمنان دیگر مزایای آن خواهد بود، افزود: تقویت اتاق بازرگانی و تعاون می‌تواند دلیل دیگری بر ضرورت ایجاد این نمایندگی در سمنان باشد که این مهم در دست پیگیری است.

شریفی نژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه صادرات و تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های وزارت کشور به شمار می‌رود، لذا انتظار می‌رود در ایجاد هر چه سریع‌تر دفتر نمایندگی وزارت خارجه در سمنان اقدام و موانع موجود رفع شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید