شاهین شهر و میمه میزبان مقامات کشوری در سالگرد شهادت محمد طاها است

آیین بزرگداشت سالروز شهادت کودک خردسال شهید محمد طاها از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در کنار تربت پاکش واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه بخش میمه روستای ازان امامزاده سید صالح خاتون سلام الله علیها در سوم خرداد با حضور مقامات کشوری استانی و شهرستانی و اقشار مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

شاهین شهر و میمه میزبان مقامات کشوری در سالگرد شهادت محمد طاها است

به گزارش خبر نگار ما از شاهین شهر ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : در آستانه هفته دفاع مقدس یکی از اتفاقات جمهوری اسلامی ثبت حادثه تروریستی اهواز می باشد که تعدادی از شهروندان بی گناه کشورمان شهید و مجروح شدند.

حجت الاسلام حسن بابایی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس که برای همیشه ثبت شده است مراسم بزرگداشت حادثه تروریستی اهواز است و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خردسال محمد طاها میباشد، وی گفت شهید محمد طاها شهید روستای ازان یا شهرستان شاهین شهر و میمه نیست و یک شهید خردسال ملی است و باید یاد و خاطره او به صورت ملی پاس داشته شود.

حجت‌الاسلام بابایی گفت : افتخار شاهین شهر و میمه وجود شهید حجاب و عفاف و شهید خردسال محمد طاها می باشد و باید در هر سال کنگره تربیتی فرهنگی نسل عاشورایی خردسالان برگزار شود ، وی گفت امتداد راه علی اصغر ها تا امروز ادامه دارد و شهید محمد طاها و شهیدان خرد سال یاد و راه شهیدان خردسال کربلا و زنده نگهداشتن این راه است .

حجت الاسلام حسن بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه بیان کرد مراسم سالگرد این شهید  خرد سال سوم خرداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بخش میمه روستای اذان با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید