کد خبر: 244484
۰
۰
نسخه چاپی

ساختمان‌های اداری و عمومی در گناوه برای معلولان مناسب‌سازی شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سروش گرمسیری نژاد بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته مناسب سازی شهرستان گناوه اظهار داشت: به منظور استفاده مناسب امکانات جامعه بالاخص در ساختارهای عمومی برای همه افراد به ویژه توان یابان باید در حوزه مناسب سازی بررسی و اقدامات کاربردی لازم صورت پذیرد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: در راستای مناسب سازی جامعه برای استفاده حداکثری همه افراد از امکانات اقداماتی بر اساس قوانین وضع شده در ساختارهای شهری صورت گرفته است.

وی گفت: در شهرستان گناوه با همکاری شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی و دستگاه‌های مرتبط مصوبات کمیته مناسب سازی در حال اجرا است.

ساختمان‌های اداری و عمومی در گناوه برای معلولان مناسب‌سازی شوند

گرمسیری نژاد بیان کرد: گام‌های هدفمند و مؤثر و کارشناسی شده برای حل مشکلات موجود و مناسب سازی محیط برای استفاده از امکانات با همکاری سازمان بهزیستی برداشته می‌شود تا جامعه هدف بتوانند مانند دیگر اقشار جامعه از امکانات بهره مند و استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه یادآور شد: بر اساس قوانین کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، مجموعه‌های خصوصی عمومی و بخش‌های خصوصی که با مجوز نهادها تأسیس می‌شوند در ساخت یا احداث پروژه‌های ساختمانی خود مکلف به رعایت و الزامات قانونی مناسب سازی برای معلولین هستند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5024712/ساختمان-های-اداری-و-عمومی-در-گناوه-برای-معلولان-مناسب-سازی-شوند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید