کد خبر: 244510
۰
۰
نسخه چاپی

غرب از اسلام‌گرایی هراس دارد

حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز جهان اسلام باید در مقابل توهین‌ها و هتاکی‌ها علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) بایستد، زیرا این اولین بار و آخرین بار نیست و لازم است با قاطعیت در مقابل اقدامات موهن این چنینی ایستاد.

وی افزود: امام خمینی (ره) زمانی که سلمان رشدی با نوشتن کتاب موهن آیات شیطانی پیامبر اسلام را مورد توهین قرار داد، حکم ارتداد وی را صادر کرد و ضرورت برخورد با هتاکان به پیامبر و اسلام را یادآور شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: عمل به موقع یکی از ویژگی‌های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی بود و در ماجرای محاصره نبل و الزهرا، همه مجاهدان دیدند که حاج قاسم ۷۲ ساعت نخوابید تا پرچم اسلام بر زمین نیافتد و دشمن آرزوی شکست جبهه حق را با خود به گور ببرد.

احمدی با اشاره به تأسیس اندیشکده‌های اسلام‌شناسی در غرب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت‌ها را بیدار کرده و غرب نگران فراگیری موج اسلام گرایی در آمریکا و اروپا بدون جنگ و خونریزی است.

وی ادامه داد: آمار رشد اسلام از سایر ادیان در جهان بیشتر است و کلیساها در بعضی از کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد.

احمدی با اشاره به جمعیت مسلمانان در جهان گفت: پیش بینی می‌شود با ادامه روند کنونی اسلام‌گرایی در سال ۲۰۶۰ میلادی بیش از ۷۰ درصد جمعیت جهان مسلمان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: علت اصلی تشکیل گروه‌های تروریستی به دست آمریکا و اسرائیل نشان دادن چهره‌ای خشن و غیر انسانی از اسلام برای جلوگیری از موج اسلام‌گرایی در آمریکا و اروپا است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید