نخستین کمیته نظام پیشنهادها پس از یکپارچه سازی

نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها از ابتدای تاسیس تاکنون همانند نیروی پیشران و موتور محرکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عمل نموده به نحوی که نقطه شروع بسیاری از طرح های بزرگ و کاربردی ،پیشنهادهای ثبت شده در این نظام می باشد.کمیته جدید نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز به کار کرد. این نخستین کمیته نظام پیشنهادها پس از تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان می باشد.

نخستین کمیته نظام پیشنهادها پس از یکپارچه سازی

به گزارش اقتصاد آینده / معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ابتدای این نشست گفت: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها از ابتدای تاسیس تاکنون همانند نیروی پیشران و موتور محرکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عمل نموده به نحوی که نقطه شروع بسیاری از طرح های بزرگ و کاربردی ، پیشنهادهای ثبت شده در این نظام می باشد.
مجتبی قبادیان به موضوع یکپارچه سازی شرکت های آبفا و آبفار اشاره کرد و گفت: پس از اجرای این طرح، شرکت با موضوعات و چالش های جدیدی رو به رو شده که نیازمند راهکارهای فوری و عملی است.
رئیس کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها افزود: نظام پیشنهادها فرصت استفاده از ظرفیت همه کارکنان را فراهم کرده و طی سال های اخیر شعار سال شرکت که محور برنامه ریزی و حرکت یک سال شرکت است از بین پیشنهادهای کارکنان انتخاب و اعلام می شود.
اعضای کمیته جدید را آقایان مجتبی قبادیان معاون منابع انسانی و تحقیقات به عنوان رئیس کمیته، رضا نورالله زاده نماینده حوزه مدیر عامل، سعید ابوطالبیان نماینده معاونت منابع انسانی و تحقیقات، روح الله سعیدی نماینده معاونت خدمات مشترکین و درآمد، سعید شمسایی نماینده معاونت بهره برداری وتوسعه فاضلاب، محمدحسین مسلمی نماینده معاونت مالی و پشتیبانی، مهرداد خورسندی نماینده کارکنان و عباس افتادگان دبیر نظام پذیرش وبررسی یشنهادها و خانم ها سپیده قجاوند نماینده معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه گذاری ، سمانه کارگر نماینده معاونت بهره برداری و توسعه آب و فاطمه قدیری دبیر اجرایی نظام پیشنهادها تشکیل می دهند که ابلاغ آنها توسط مدیرعامل شرکت صادر شده است . در مراسم آغاز به کار این کمیته همچنین از سال ها تلاش آقایان امرالله سلیمانی و سید محسن صالح رئیس و عضو سابق این کمیته تجلیل به عمل آمد. در بخش پایانی این جلسه گزارش عملکرد کلی نظام پیشنهادها از سال ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۸و اهداف و برنامه های سال ۱۳۹۹ توسط دبیرنظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ارائه شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید