کد خبر: 244598
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه ریزی و هماهنگی بین نهادی از وظایف اصلی بنیاد نخبگان است

به گزارش اقتصادآینده نیوز آریا الستی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و امروز بنیاد نخبگان استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بنیاد نخبگان همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، یک بنیاد ملی و راهبردی است و یک سازمان رقیب و موازی برای سایر دستگاه‌های اجرایی نیست، ابراز داشت: نباید از بنیاد نخبگان انتظار جریان سازی مثبت مالی در استان‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی بین نهادی از وظایف اصلی بنیاد نخبگان است که در اساسنامه آن نیز درج شده و می‌بایست به آن اهمیت داد، افزود: توانمند سازی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و به‌کارگیری نخبگان با استفاده از ظرفیت‌های هماهنگی، برنامه‌ریزی و تعامل بین دستگاه‌هایی نیز از وظایف اصلی این بنیاد است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور ادامه داد: تعامل دوسویه بنیاد نخبگان با سایر دستگاه‌های اجرایی استان به منظور افزایش حضور و اثر گذاری نخبگان در محیط‌های کاری خود، بسیار حائز اهمیت است.

ناصر فیض، رئیس سابق بنیاد نخبگان استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه نیاز است تا در آینده اختیارهای نخبه پروری در استان‌ها توسعه و بسط داده شود، گفت: سند مدیریت نخبگان در کشور نیز که به میثاق نخبگانی تبدیل شده و امید است به طور کامل در استان‌ها اجرایی شود.

وی افزود: اصلاح بودجه بنیاد نخبگان استان و همچنین توجه به ساختمان اداری بنیاد نخبگان با توجه به بودجه مصوبی که در سفر معاون علمی رئیس جمهور به استان تصویب شد، در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اقتصادآینده نیوز در این مراسم کی پور، سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان سمنان منصوب و از خدمات فیض تقدیر شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید