کد خبر: 244611
۰
۰
نسخه چاپی

انجام فعالیت‌های جمعی در زنگ ورزش ممنوع است

ماشاالله میرزاحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمهیدات لازم برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و متخصصان بهداشتی در تمامی مدارس استان کرمان به کار گرفته شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی از ضدعفونی هر روزه مدارس و کلاس‌ها، رعایت فاصله اجتماعی مناسب دانش آموزان و استفاده همیشگی از ماسک در مدارس را از جمله این موارد ذکر و بیان کرد: امروز کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی (به ویژه صابون مایع و محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح) به ارزش یک و نیم میلیارد تومان به شهرستان‌ها اعزام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر زنگ ورزش در مدارس برگزار می‌شود اما فعالیت‌ها به صورت انفرادی و با حفظ فاصله انجام می‌شود و فعلاً فعالیت جمعی و پربرخورد ممنوع است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از اجرای طرح کوچ از چند روز آینده در مدارس استان کرمان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح وزن تمامی ۶۵۴ هزار دانش آموز استان اندازه گیری می‌شود و بر مبنای آن توصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به آنها داده می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح منظور کنترل وزن و چاقی دانش آموزان اجرا می‌شود و توصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به آنها داده می‌شود تا دانش آموزانی سالم داشته باشیم.

میرزاحسینی بیان کرد: اگر جایی مشکل یا نقصی در این خصوص باشد پذیرا هستیم که به محض اعلام والدین پی گیری کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از والدین خواست به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل همکاری‌های لازم در این خصوص را با آموزش و پرورش داشته باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید