برگزاری مانور جهادی رفع مشکل فیدرهای معضل‌دار برق

برگزاری مانور جهادی رفع مشکل فیدرهای معضل‌دار برق

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مانور تعمیرات جهادی فیدرهای پرمعضل همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در تشریح اجرای این مانور گفت: همچون روال سنوات گذشته، با ابلاغ طرح جهادی از سوی شرکت توانیر، شرکت‌های توزیع کشور موظف شدند با اجرای این مانور، معضلات و مشکلات حوزه‌ی کاری خود را ساماندهی کنند.

عادل کاظمی اهداف اصلی اجرای مانور جهادی رفع مشکل فیدرهای معضل‌دار را آمادگی برای مواجهه با مواقع ضروری و بحرانی، افزایش میزان انسجام‌بخشی اکیپ‌ها، پایداری فیدرها و بالابردن سطح پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: 90 نفر از پرسنل فنی شرکت در قالب 25 اکیپ اجرایی در این مانور شرکت دارند.

وی ادامه داد: در این مانور، اکیپ‌های تمامی واحدها از جمله اکیپ‌‌های خط گرم، اکیپ‌های پیمانکاری، اکیپ برق روستایی و اکیپ امورهای بهره‌برداری حضور خواهند داشت.

کاظمی یادآور شد: در این مانور، 5 فیدر دارای حساسیت بالا که از قطعی بیشتری برخوردار هستند در روزهای برگزاری مانور اصلاح می‌شوند. با توجه به تعداد و اولویت عیوب ثبت شده‌ی شبکه، با اولویت رفع کانون‌های خطرآفرین و همچنین موقعیت و درجه‌ی حساسیت مشترکین خاص ساماندهی و سرویس این خطوط انجام شده و شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه بهبود خواهند یافت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید