کد خبر: 244735
۰
۰
نسخه چاپی

حرکت اصولی به سمت بهبود ترکیب منابع، رمز موفقیت بانک دی است

حرکت اصولی به سمت بهبود ترکیب منابع، رمز موفقیت بانک دی است

نصرت الله شهبازی، رییس هیئت مدیره بانک دی، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب بانک دی حرکت اصولی به سمت بهبود ترکیب منابع را رمز موفقیت بانک دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، نصرت الله شهبازی، رییس هیئت مدیره بانک، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب بانک دی که با حضور اعضای هیئت مدیره بانک، معاونان و مدیران ارشد ستادی و معاونین شعب سراسر کشور برگزار ‌شد، به تشریح دستاوردها و موفقیت های بانک در نه ماه گذشته پرداخت.
 رئیس هیات مدیره بانک دی در این نشست با بیان این که پیش از این حجم عمده ای از مصارف مشکوک الوصول و منابع گران قیمت در بانک وجود داشت، گفت: کاهش هزینه های مالی، افزایش درآمدهای کارمزدی، فروش املاک تملیکی و وصول مطالبات معوق نقش مهمی در برون رفت بانک از شرایط پیچیده پیشین دارد.
نصرت الله شهبازی با اشاره به این که اعضای هیات مدیره بانک برای اصلاح وضعیت و حرکت به سمت پیشرفت، راهکارهای مدونی را تهیه و برای پیاده سازی به واحدها ابلاغ کردند، افزود: امروز منابع مقروضی و گران قیمت بانک به خوبی کاهش یافته و در چهار سپرده اصلی با رشد قابل ملاحظه ای مواجهیم.
او با تاکید بر این که اساس کار بانک ها بر مبنای درآمدهای کارمزدی است، اظهار کرد: با تلاش همه کارکنان، ورودی منابع در این بخش دست کم سه برابر شده است که بسیار قابل توجه است.
نصرت الله شهبازی سرعت فروش املاک مازاد و تزریق منابع آن به بانک را شایسته قدردانی دانست و خاطرنشان کرد: معضل مطالبات غیرجاری گریبان گیر همه نظام بانکی و از جمله بانک دی است، اما تلاش شده تسهیلاتی که با عدم رعایت بهداشت اعتباری در سال های گذشته معوق شده است با استفاده از ظرفیت های قانونی و دستورالعمل های تدوین شده تا حد امکان وصول شود.
وی از روسا ومعاونین شعب خواست که علاوه بر رعایت حساسیت های لازم در زمان پرداخت تسهیلات، نسبت به وصول مطالبات غیرجاری نیز اهتمام لازم را داشته باشند تا تکلیف پرونده های مطالباتی بانک روشن شود.
شهبازی ترویج استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، وصول مطالبات، افزایش درآمدهای کارمزدی، و متعادل سازی منابع و مصارف شعب را الزامی خواند و گفت: همه امکانات بانکی از قبیل گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه باید در مسیر افزایش سودآوری بانک استفاده شود.
رئیس هیات مدیره بانک دی همچنین با تاکید بر این که این بانک به دنبال جوان سازی کادر شعب خود است، ادامه داد: نگاه هیات مدیره، چابک سازی سازمان است و از این رو استفاده از نیروهای جوان، اولویت ماست.

حرکت اصولی به سمت بهبود ترکیب منابع، رمز موفقیت بانک دی است
حرکت اصولی به سمت بهبود ترکیب منابع، رمز موفقیت بانک دی است
❮ ❯

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید