کد خبر: 244750
۰
۰
نسخه چاپی

پیشرفت ۸۰ درصدی ۱۸ پروژه پمپاژ آب در استان ایلام

به گزارش اقتصادآینده نیوز قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی در محل استانداری ایلام اظهار کرد: به رغم مشکلات تحریمی و کرونایی در کشور، در ایلام اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت و ظرف ۳۲ ماه حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف استان انجام شده و این نشان دهنده حجم بالای کار و فعالیت به رغم شرایط سخت امروز است.

استاندار ایلام بیان کرد: به عنوان مثال در حوزه نفت و گاز و انرژی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

سلیمانی دشتکی افزود: در نشست‌های اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیش از ۱۰۰ واحد راکد و نیمه فعال استان به چرخه تولید بازگشته است.

وی گفت: تا امروز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های اجرایی مختلف در قرارگاه سازندگی استان برای دو شهرستان محروم هلیلان و ملکشاهی پروژه تعریف شده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از نظر کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده، به طور نمونه استان در تولید گندم رشد چندین برابر داشته و زمین‌های آبی استان از حدود ۶۵ هزار هکتار در سال ۹۶ به حدود ۱۱۰ هزار هکتار رسیده و تا پایان دولت به ۱۶۰ هزار هکتار خواهد رسید.

وی گفت: حدود ۱۸ پروژه پمپاژ آب در استان وجود دارد که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، قسمت عمده آن را تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید