کد خبر: 244770
۰
۰
نسخه چاپی

خدمت در هلال احمر و کمک به مردم کمتر از جهاد در راه خدا نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، محمود الله مرادی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار داشت: تمامی کارهای هلال احمر در راستای امر به معروف و نهی از منکر است زیرا در تمامی سختی‌ها و حوادث دشوار و غیر مترقبه همراه و همیار مردم کشور هستند، لذا خدمت در هلال احمر از جهاد در راه خدا کمتر نیست و امدادگری در هلال احمر جایگاه جهادگران در راه خدا را دارد.

الله مرادی بیان کرد: برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی در حال خنجر زدن به آرمان‌های والای اسلام هستند و امروزه صهیونیسم غاصب در بدنه برخی از این دست کشورها خود فروخته همچون موریانه نفوذ کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیسم به دنبال اسلامی سازشکار و بی اثر هستند چرا که به خوبی می‌دانند اسلامی که تفکر مقاومت داشته باشد تمام منافع آنها را به خطر می‌اندازد.

الله مرادی با اشاره به تاریخ صدر اسلام که مشرکان مکه به پیامبر مکرم اسلام (ص) گفتند اگر از دینت دست برداری دنیایت را تأمین می‌کنیم گفت: اسلام در آن زمان به یاری خداوند به رشد و تعالی کامل رسید و امروز غربی‌ها از همین رشد و فرهنگ مقاومت اسلام به لرزه افتاده‌اند.

وی افزود: غربی‌ها بعد از ماه‌ها بررسی و استفاده از اتاق‌های فکر غربی به دنبال راهکارهای مقابله با گسترش اسلام ناب محمدی بودند و به این نتیجه رسیدند که باید با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و سو استفاده از نفوذ و قدرت رسانه زنان و دختران مسلمان به خصوص زنان ایران اسلامی با تضعیف پوشش و حجاب نیمه عریان بسازند و با این کار پایه و اساس خانواده یعنی همان واژه مادر که در جامعه اسلامی بسیار مقدس می‌باشد را به لجن بکشانند، البته این را باید بدانند با هوشیاری زنان مؤمن و مسلمان ایران اسلامی این ترفند دشمنان نیز نقش بر آب می‌شود.

الله مرادی عنوان کرد: گستره حوزه کاری امر به معروف و نهی از منکر وسیع است و حجاب تنها بخشی کوچک از وظایف اجرایی این ستاد است و چنانچه هر شخصی در هر جایگاهی که باشد به وظیفه محوله خود درست عمل کنددر واقع فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را به جا آورده است.

وی با بیان اینکه پایه و اساس امر به معروف و نهی از منکر کار ایجابی و بر اساس دلسوزی و محبت است، گفت: تذکر باید به لسانی باشد تا این فریضه الهی در جامعه بتواند تأثیر گذار باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان با اشاره به اینکه این ستاد از عملکرد ادارات، سازمان‌ها و نهادها استان بازرسی شش ماهه و یک ساله به عمل می‌آورد، عنوان کرد: خدمت به مردم به شرط به رضای خدا بسیار لذت بخش است و مایه افتخار برای همه انسان‌های مؤمن است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید