کد خبر: 244840
۰
۰
نسخه چاپی

بازی برگشت یزدلوله و عقاب تهران حکم فینال دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمود امیری در جمع خبرنگاران در مورد بازی رفت تیمش با عقاب تهران اظهار داشت: بازی منطقی و خوبی انجام دادیم، فکر کنم تیم عقاب ما را دست کم گرفته بود و بازی را از پیش برنده برای خود تداعی کرده بود در حالی‌که ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنانم، پر تلاش و با غیرت و تعصب، فعل خواستن توانستن را صرف کردند و پیروز میدان لقب گرفتند.

وی ادامه داد: به هر حال، آن بازی تمام شد و به بازی برگشت فکر می‌کنیم لذا بازیکنان یزدلوله، بازی رفت را فراموش کرده‌اند و با روحیه‌ای خوب و عالی منتظر بازی برگشت هستند.

امیری عنوان کرد: تیم عقاب تهران، تیمی دونده و در اختیار است که باید از او ترسید اما نقاط قوت و کمبودهایی هم دارد.

وی در مورد بازی برگشت یزدلوله با عقاب تهران اظهار داشت: این بازی حکم فینال دارد و بنده اعتقاد دارم هرکس بتواند از اشتباه دیگری استفاده کند، برنده میدان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال یزدلوله بیان کرد: در بازی برگشت محرومی نداریم ولی با توجه به فرسایشی شدن بازی‌ها، تمام تیم‌ها مصدوم دارند و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم و کادر پزشکی در تلاش هستند مصدومین را برای مسابقه آماده کنند هرچند که نفرات جانشین نیز با انگیزه و قابل ستایش هستند.

به گزارش مهر، دیدار رفت دو تیم، شنبه ۲۲ شهریور ماه جاری در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که با تک گل دقیقه ۱۲ میلاد محسن‌زاده، یک بر صفر به سود یزدلوله به پایان رسید و دیدار برگشت، پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید نصیری یزد، برگزار می‌شود و تیم برنده به مصاف برنده بازی استقلال شوش و جوان نوین ساری خواهد رفت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید