کد خبر: 244851
۰
۰
نسخه چاپی

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام علی چراغی پور ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان در ایلام افزود: این خصیصه تأثیرگذار و ممتاز هیچگاه محدود به زمان خاصی نبوده و باید به عنوان یک وظیفه انقلابی و دینی به صورت مستمر به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: تداوم مبارزه با استکبار تا نابودی آن و برچیده شدن نظام سلطه و استکباری باید به عنوان یک اصل مورد توجه و سرلوحه کار ملت ایران قرار داشته باشد.

وی، ١٣ آبان سال ۵٨ را یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز مهم و سرنوشت ساز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده و بر همین اساس این رخداد تاریخ ساز در طول سال‌های سپری شده از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تکریم و تجلیل قرار داشته است.

چراغی پور با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی در راه برگزاری مراسم به صورت میدانی نباید موجب غفلت از اهمیت موضوع شود، افزود: ١۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) امسال مقارن با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) شده و نظر به اهانت اخیر هتاکان و اسلام ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم و حضرت رسول (ص) می‌طلبد تا با اجرای یک برنامه باشکوه این روز را گرامی داریم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید