نوبت دهی تعویض پلاک در تبریز اینترنتی شد

نوبت دهی تعویض پلاک در تبریز اینترنتی شد

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک تبریز خبر داده و تصریح کرد: با توجه به ازدحام روزانه مردم در مراکز تعویض پلاک و نظر به شیوع بیماری کرونا، مقرر گردید سیستم نوبت دهی مرکز تعویض پلاک کلانشهر تبریز به صورت اینترنتی باشد.

 

سرهنگ یونس منفرد اظهار داشت: از روز شنبه مورخه 29/06/99 سیستم تعویض پلاک کلانشهر تبریز اینترنتی می شود و مراجعین می بایست قبل از حضور در مرکز به صورت اینترنتی نوبت ورود به مرکز را دریافت نمایند.

وی در باره اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تبریز گفت: «این طرح از طریق سایت اینترنتی nobatdehi.epolice.ir  و همچنین سایت اینترنتی www.rahvar120.ir قابل دسترس خواهد بود و شهروندان می توانند قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک به سایت های فوق مراجعه و نوبت اینترنتی دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان افراد بدون نوبت به مرکز مراجعه ننموده چراکه از خدمات دهی بدون نوبت خودداری خواهد شد و شهروندان فقط در ساعات نوبت تعیین شده مراجعه نمایند. نه قبل از ساعت تعیین شده و نه بعد از آن مراجعه نمایند.

۳ دیدگاه

 
ir
مهدادظهرابی | ۲ سال پیش
.......خوب
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید