کد خبر: 244885
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای ۳۰ برنامه محوری در صومعه سرا/ واگذاری ۱۹ واحد مسکن محروم

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ جهانبخش آرمان ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه صومعه سرا، اظهار کرد: باید در راستای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای این نظام گام‌های مهم و اساسی برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان سلحشور ایران اسلامی است.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه برنامه‌های امسال با شعار «ما قوی هستیم» برگزار خواهد شد، گفت: نمایش قدرت در عرصه‌های مختلف دفاع سخت و توان و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی از مهم‌ترین اهداف انتخاب این شعار برای برنامه‌های امسال است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اینکه توان بازدارندگی ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: امروزه تمام معادلات سیاسی و نظامی منطقه را ایران اسلامی رقم می‌زند.

وی ادامه به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان صومعه سرا اشاره و با بیان اینکه ۳۰ برنامه شاخص و محوری است، تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان صومعه سرا انجام می‌شود.

سرهنگ آرمان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی شهید «حاج قاسم سلیمانی»، گفت: این مرکز درمانی با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه مهم و اساسی شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های محور هفته دفاع مقدس در صومعه سرا واگذاری ۱۹ واحد مسکن محرومین است، افزود: ۲۵ ساختمان و مکان پایگاه و دو واحد مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه سپاه مزین به نام حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید