کد خبر: 244888
۰
۰
نسخه چاپی

موفقیت های اخیر بانک دی مرهون تلاش های کارکنان است

موفقیت های اخیر بانک دی مرهون تلاش های کارکنان است

رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب، مسیرحرکت بانک بر مدار حرفه ای گرایی را رضایت بخش دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب بانک دی که با حضور اعضای هیئت مدیره بانک، معاونان و مدیران ارشد ستادی و معاونین شعب سراسر کشور برگزار ‌شد، به تشریح استراتژی های بانک پرداخت.
رحیم طاهری در این نشست با بیان این که هدف از برگزاری این جلسات بررسی شرایط و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت موجود است، گفت: امروز بانک دی از نظر شاخص های عملکردی با سال گذشته قابل مقایسه نیست و بهبودهای حاصل شده در شاخص ها مرهون همت، غیرت و تلاش یکایک همکاران خدوم بانک دی است.  
وی با اشاره به بهبودهای حاصل شده در شاخص های زیان انباشته، نرخ موثر، قیمت تمام شده پول ، NPL و مصارف گفت: بهبودها و موفقیت های حاصل شده در شاخص های کلیدی عملکردی بانک در وهله اول نتیجه برنامه ریزی دقیق در سطح مدیریت کلان سازمان و در وهله دوم مدیون اهتمام تمامی همکاران عرصه صف و ستاد به برنامه های عملیاتی است که نتیجه آن را در افزایش محسوس رضایت مشتریان، سهامداران و ذینفعان شاهد هستیم.
وی با بیان این که بانک دی استراتژی اقیانوس آبی و نوآوری در خدمات و محصولات را در پیش گرفته است، اظهار کرد: اکنون در همه حوزه ها شاهد ارائه ایده های نو و خلاقانه برای تسخیر بازار هستیم که امیدوارم با همت و درایت همکاران شعب شاهد موفقیت این استراتژی در بازار باشیم.
عضو هیات مدیره بانک دی با اشاره به این که بانکداری شرکتی با مدل های روز در این بانک پیاده سازی خواهد شد، گفت: باید دانش کارکنان در حوزه اعتباری افزایش یابد و همه بر اهداف ابلاغی بانک متمرکز شوند تا استراتژی های تدوین شده به درستی محقق شود.
وی عبور از بانکداری سنتی و حرکت به سمت بانکداری مدرن و حرفه ای را یک الزام خواند و خاطرنشان کرد: باید سبک مدیریتی خود را با شرایط روز تطبیق دهیم و اقتضائات جامعه را درک کنیم تا بتوانیم در صنعت بانکداری، جایگاه متمایزی را کسب کنیم.
طاهری با تاکید به تلاش حداکثری در جهت تحقق اهداف بانک، افزود: باید جلسات راهبردی داخلی شعب به صورت مستمر و با حضور همه کارکنان برگزار شود، تا شاهد پویایی شعب و هم افزایی همکاران باشیم.
عضو هیات مدیره بانک دی تاکید کرد: هنر معاونین شعب این است که کار را برای همکاران معنادار کنند، به گونه ای که هر فرد ارزش کار خود را درک کند و تاثیر آن را در حرکت سازمان ببیند.
طاهری در پایان با بیان این که فرهنگ سازمانی برنامه محور و حرفه ای گرا باید در سازمان ایجاد شود، افزود: با این روش همه همکاران می توانند بانکداری حرفه ای را در شعب پیاده سازی کنند.

موفقیت های اخیر بانک دی مرهون تلاش های کارکنان است
موفقیت های اخیر بانک دی مرهون تلاش های کارکنان است
❮ ❯

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید