کد خبر: 244929
۰
۰
نسخه چاپی

تحول در ذاکری اهل بیت (ع) جزو ضروریات است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام غلامحسین حقانی پنجشنبه شب در گردهمایی مسئولان کانون مداحان شهرستان‌های استان کرمان از جمله وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی را تسهیل گری و حمایت عنوان کرد و افزود: جا دارد از تلاش و زحمات افراد برگزار کننده انتخابات کانون مداحان تشکر کرد و در ادامه باید تلاش شود که نواقص و مشکلات کانون مداحان برطرف شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های کانون مداحان باید پالایش و رصد و همچنین ارائه لیست آماری مربوط به حوزه فعالیت آنان باشد که این امر نیازمند تشکیل جلسات و برگزاری نشست‌های مختلفی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت حفظ ادب و شأن در مداحی، تصریح کرد: آموزش مداحی باید در تمام سنین به خصوص در میان مداحان جوان مورد توجه قرار گیرد چراکه این امر موجب پیشرفت کیفی در مداحی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در بحث تجمع‌های مذهبی باید در استان ظرفیت سازی شود، اظهار کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد برقراری تعامل با کانون بسیج مداحان است چرا که در امر آموزش مداحی، دارای ظرفیت‌های قابل توجهی هستند همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری این دو مجموعه مذکور می‌توانند در امر مداحی تحول عظیمی را ایجاد کنند.

حجت الاسلام حقانی عنوان با اشاره به اینکه ارائه طرح‌های مهم و شاخص یکی دیگر از انتظارات ما از کانون مداحان است، اظهار داشت: تحول در ذاکری اهل بیت جزو ضروریات است لذا کانون مداحان باید با توجه به این نکته فعالیت کند و موجب شد که سایر ارگان‌ها نگاه ویژه‌تری نسبت به کانون مداحان داشته باشند.

وی بیان داشت: کانون مداحان باید نسبت به ایجاد همبستگی در این مجموعه از طریق دور هم بودن تلاش بیشتری کند و مطمئناً شاهد تأثیرات مثبتی در روند فعالیت‌ها خواهبم بود.

گفتنی است مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان از زحمات چند ساله فخر المادحین استان کرمان حاج محمد رضا گلچین رئیس سابق کانون مداحان استان قدردانی کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید