کد خبر: 244956
۰
۰
نسخه چاپی

رزمایش ذوالفقار ۹۹ پیام واضحی برای بدخواهان کشورمان داشت

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس طی سخنانی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ یعنی از بین بردن استقلال فرهنگی کشور و تربیت سرباز و رعیت برای دشمن و نقشه راه برای نفوذ و جنگ نرم علیه اسلام که غربی‌ها طراحی کرده اند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: جنگ امروز جنگ اراده‌ها است و اراده متکی بر شناخت و روایت‌ها است اگر روایت‌های دشمنان حاکم شود، شناخت مردم تغییر می‌کند و باورها و نگاه‌ها تغییر می‌کند.

امام جمعه پردیس با اشاره به نهضت عاشورا بیان کرد: افکار عمومی آن زمان را امویان علیه خاندان رسالت برانگیختند و با تحریف و روایت‌ها و قرائت‌ها بر مردم بدون بصیرت تأثیر گذاشتند و مردم زمانه نفهمیدند تا امام کش شدند و نوه رسول خدا به دست مدعیان اسلام به شهادت رسید.

وی گفت امروز باید هوشیار باشیم و از روایت‌های تحریف گرانه دشمنان زمانه درس بگیریم و حق را تشخیص دهیم.

دشمن با استفاده از فضای مجازی آن قدر اخبار غیر واقعی و جنجالی بر پا می‌کند که در بین همهمه و هجمه دشمن اخبار واقعی و موثق گم می‌شود، باید بصیرت را تقویت کنیم.

حسینی امام جمعه با اشاره به رزمایش ذوالفقار ۹۹ که مزیت آن هشدار برای دشمن بود، گفت: این رزمایش در دریای عمان برپا شد که مزیتی برای کشور ایران بود، دشمنان بدانند جایی برای حضور آنان در منطقه و ضربه زدن به کشور ما نیست.

وی با اشاره خدمات و مقابله کشور با کرونا ویروس، جنگ جمعیتی را خطرناک‌ترین جنگ علیه قدرت ایران دانست و تصریح کرد: کشور ما علاوه بر این که در مقابله با کرونا ویروس ایستاده در مقابله با ویروس‌های دیگر و بدخواهان کشور و نظام نیز مقتدرانه ایستاده زیرا استکبار می‌خواهد نیروی جمعیتی کشورها را تحت تأثیر قرار دهند و کشور ما نیروی جوان نداشته باشد.

وی به توافق امارات با رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: روابط امارات با رژیم صهیونیستی آشکار شد و طبق شواهد بن سلمان خائن میدان دار این آشکار سازی روابط است و ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان مثلث این آشکار سازی هستند، این آشکار سازی برای ما برکاتی دارد که باعث قدرت و شکیبایی جبهه مقاومت می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید