کد خبر: 245023
۰
۰
نسخه چاپی

نظام بیمه ای کشور در مورد خسارت کشاورزان تدبیر کند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های امروز نمازجمعه رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ۳۱ شهریور یاد آور سالروز تلخ حمله صدام به خاک ایران است.

وی با اشاره به رشادت و جان فشانی و از خودگذشتگی رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، افزود: عزت، اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مدیون همین رشادت‌ها است.

امام جمعه رشت عزت ملت ایران و ذلت استکبار جهانی در برابر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دستاورد دفاع هشت ساله دانست و گفت: دفاع ملت ایران در جنگ هشت ساله سبب دمیده شدن جان دوباره به مقاومت در جهان اسلام شد.

وی در ادامه به دستاوردهای به دست آمده در حوزه دفاعی کشور اشاره و تصریح کرد: رسیدن به جایگاه امروز در حوزه دفاعی از در سایه جنگ هشت ساله کسب شد و امروز دیگر در حوزه دفاعی نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

آیت الله فلاحتی، گره زدن دو انتخابات ریاست جمهوری ایران و آمریکا را از برنامه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن می‌خواهد پل ارتباطی بین انتخابات آمریکا و ایران ایجاد کند و برخی آدم‌های سست عنصر داخلی نیز فکر می‌کنند این امر در وضعیت معیشتی مردم تأثیرگذار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشکلات موجود در کشور آمریکا در همه بخش‌ها و زمینه، تأکید کرد: کشوری که در تأمین معیشت مردم خود دچار مشکل است چگونه می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته دشمن در همه بخش‌ها و زمینه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار داده است، گفت: وحدت ملت ایران سبب شکست نقشه‌ها دشمن شده است.

امام جمعه رشت در ادامه خواستار حمایت ویژه دولت از شالیکاران و کشاورزان گیلانی شد و گفت: نظام بیمه‌ای کشور باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به واردات برنج و بروز مشکلاتی برای کشاورزان خواستار ممنوعیت ورود این محصول از سوی دولتمردان و مجلس در هنگام کاشت و برداشت به بازار شد.

آیت الله فلاحتی به مشکلات به وجود آمده در حوزه مدیریت شهری رشت نیز اشاره و با بیان اینکه طی چهار سال گذشته بارها شاهد بروز مشکلاتی در شورای شهر و شهرداری رشت بوده‌ایم که انتظار می‌رود شورا سریعاً شهردار را مشخص و معرفی کند.

وی از اعضای شورای شهر رشت خواست عملکردشان به گونه‌ای باشد که نگاه مردم به شورا تغییر نکند، تأکید کرد: شورا منتخب مردم است ما در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنیم.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید