78 رقبه در کاشان سند دار شد/ 10 حکم قضایی به نفع اوقاف صادر شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 78 رقبه در شهرستان کاشان سند صادر شده است.

78 رقبه در کاشان سند دار شد/ 10 حکم قضایی به نفع اوقاف صادر شد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ؛ مسلم محمودزاده در خصوص اخذ اسناد مالکیت برای موقوفات کاشان از ابتدای سال جاری  اظهار کرد: در این بازه زمانی هفت جلد سند برای موقوفات این شهرستان دریافت شده است ، وی در خصوص تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹مورد سند دفترچه‌ای به سند تک برگی تبدیل شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اضافه کرد: باتوجه به اینکه برخی اسناد مرتبط با چند رقبه هستند تعداد ۷۸رقبه از ابتدای سال سنددار شده است ،وی در خصوص وصول مطالبات موقوفات افزود: ازابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ درصد مطالبات موقوفات از اشخاص حقیقی وصول شده و این در حالی است که تاکنون کمتر از 10 درصد از مطالبات اشخاص حقوقی وصول شده است. 
محمودزاده اضافه کرد: بیشترین بدهی به موقوفات شهرستان کاشان را اشخاص حقوقی، نهادها و ادارات دارند ،وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، ادامه داد: تاکنون برای هفت مورد از پرونده‌های موقوفات حکم صادر شده اجرا شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اضافه کرد: احکام صادره به نفع موقوفات کاشان از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 10 مورد بوده و مابقی در جریان رسیدگی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید